Ut å springa, dags igen...

Tisdag 24 Augusti:

Jobb idag men börjar sent.
Ska ut och jogga innan... det är juh dags att komma igång igen nu!
Först vatten...

Våra katter är störda. De har både mat och vatten...
men likväl spelar de lidande och kommer springande varje gång man går in i köket,
som om det vore synd om dem för de svälter.
Ja men kolla i skålen då idioter! Jag gav juh er mat sist vi var här inne, för en halvtimme sen
och ni ha rinte ätit upp allt... *suck*



Äntligen ute...



Ja, bara att börja springa då...



Shit asså... Alldeles röd.



Sommarväder idag också. Även om det började duga lite lite lite i slutet av rundan.



Kidisen är inte på topp. Var alldeles för änge sen nu man var ute och sprang.



Blev 45 minuter, varvat gå och springa.
Bättre än inget! :o)


En dusch då...
...och sen iväg till jobbet!

Sista timmarna på jobbet = Rent lidande.
Sprängande huvudvärk räcker inte till för att beskriva hur jag mådde! Sån huvudvärk så jag trodde att jag skulle kräkas när som helst. :o/ Och inga värktabletter hade man med sig! :o/
Bara att bita ihop och låtsas som ingenting, bäst man kunde. Vara äckligt trevlig mot alla våra kunder.

Tur man har en sån underbar flickvän!
Micaela förberedde hemma till jag kom hem. Hällde upp ett glas Cola och tog fram en värktablett. Och så fick jag kramas!
Dessutom hade hon städat en massa hemma, så det var jättefint...
Mysigt att komma hem. Me like!

Hade handlat mat på min rast på jobbet... Lagar pasta med ost- och skinksås till middag. Snabbt och enkelt är bra när man jobbar till så sent som jag. Kom juh hem först vid kvart i åtta.

Myskväll.
Måste påpekas... Jag är så kär.  :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0