Sista semesterdagen...

Fredag 20 Augusti:

Jag är helt död. Så när Micaela går till jobbet på morgonen bestämmer jag mig för att sova lite extra.

Skönt att få sussa lite.



Men sen måste jag upp och fixa. Tvättstugedags! Blehh...



Jag är duktig och tvättar till och med både köks- och vardagsrumsgardinerna idag!
Utan nån hjälp från Zombie, den jäveln...
...tycker den där jävla katten kunde hjälpa till nån gång - det är juh ändå han
som förstör allt. Smutsar ner, tar sönder grejer etc. :o/



Ser tomt ut utan gardiner!!



Sen hänger jag upp köksgardinerna i vardagsrummet istället och vice versa..
Har juh stört mig på att jag inte tyckte vardagsrumsgardinerna passade ihop med fondväggen...
men i färgerna passar de jättebra in i köket, så... :o)
Nu får de hänga sådär ett tag så jag får vänja mig och utvärdera läget.
Fast jag ska köpa nya vardagsrumsgardiner så fort jag hittar nåt jag gillar bättre än nuvarande!

Vardagsrummet. Lila transparenta gardiner.



Köket. Vita gardiner med löv i grönt och turkost.



Det är fredag! Och jag ska banne mig ha godis! ;oP
Testar Polly Summer Berries!
Och OMG vad gott det var!!!! Shit va gott!!! :oD
KÖP OCH TESTA!!



Tillfredagsmyset blir det nachosplate! Mums!



Och så slöar vi i soffan. Inget festande den här helgen heller!
Nu är juh min semester slut dessutom
och jag börjar jobba imorgon! Uschh.. :'o( Vill ha mer semester!

Nej vi festar inte. Men grannen däremot, överraskande nog. Fy fan. :o/

Vi däckar i soffan till Sagan om ringen!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Mjam mjam med Summer Berries! =P

2011-07-05 @ 21:17:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0