Så jäkla trötta hela tiden... :oS

Måndag 23 Augusti:

Är ledig från jobbet, en dag.
Orkar inte göra många knop... :o/
Shit vad trötta vi är - det här måste det bli ändring på. Vet bara inte vad vi ska hitta på för att bli piggare..!? :oS
Ska nog ta och köpa vitaminer iaf - men det får bli på onsdag när det är löning.
Och så motion kanske kan hjälpa. Kanske inte direkt men i längden förhoppningsvis...

På eftermiddagen promenerar jag iväg för att möta älsklingen på jobbet
och gå hem igen med henne. Motion! 1h 40 min tar det... :o)
Sommarväder ute.

 

När solen går i moln ungefär halvvägs så känns det jäkligt skönt!
Det är inte så behagligt att promenera i stekande solsken...

 

Väl hemma igen efter prommisen så är vi rätt trötta. Dör en stund i soffan!
Mickis tvingar mig att titta på Sunes sommar. Jag har inget val så det är bara att göra det.


Efter filmen lagar sötnosen mat. Medans hon lagar mat plockar jag i diskmaskinen och rensar i frys och kylskåp. Nåt måste man juh göra.
Blir stuvade makaroner och stekt falukorv till middag.
Och så vill vi bara däcka i soffan igen...
...men nog får vara nog. Jag gör ett ryck!
Tar tag i att byta sand i kattlådan och så städar jag badrummet också i samma veva. Går ned med alla sopor tillsammans med Micaela och sen behöver jag en dusch.
NU känns det mer okej att lägga sig i soffan en stund igen! ;o)
Vid elva känns det som att klockan är ett och vi ger upp...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0