PRIDE 2010!!!

Onsdag 28 Juli:

Ja då kör Pride igång på allvar idag då!
Och vi ska upp och festa såklart...
...men först har jag och Mickis ett stopp på vägen. ;o)

Vi har ett möte på Mama Mia för rådgivning.
Och shit vad nervösa vi var när vi klev in där! Och det var knäpptyst i väntrummet...
...man fick bara lust att hoppa ut genom det öppna fönstret bakom oss!
Sen väl inne i rummet höll jag på att svettas ihjäl, shit liksom...

Men det gick bra och jag hade rätt i allt jag hade tagit reda på sen innan,
så vi fick mest bara allt bekräftat.
Nu är det bara att köra vidare på den här vägen då!  ;o)

"Bara" att boka tid för fertilitetsutredning och få en remiss.
Sen är det runt ett års väntan på att få börja försöka...
Vi längtar!


Efter rådgivningen blir det lite shopping - kläder och alkohol. Sen käk på McDonalds.
Och så åker vi till Prideparken...

Väl där, utanför parken alltså, sätter oss i gräset och "korkar upp".
Det var INTE lätt, åkte vilse å shit... orka ens.. men äntligen där!!
SKÅL PÅ DET! ;oP



Johan tyckte det var varmt..?
Ja joo det tyckte vi andra med men vi behåll kläderna på. ;o)



Inte så värst mycket folk som samlats här än... men under kvällen droppar dom in.



Av någon anledning upptäckte vi att vi var omringade av barnfamiljer.
Och de små knattarna kom springande till oss.
Jag och Mickis ville kidnappa nån, så cuta!!
Var svårt att hålla sig när en till och med försökte krypa upp i knät på mig,
mig av alla människor där!! ;oP



Inte så drunk än... men det kommer väl, hahah...



Jag fick visa leg för Per för att bevisa hur gammal jag är!
Han påstod att jag såg ut som jailbait...!?
Nog för att jag vet att folk tycker att jag ser mycket yngre ut än vad jag är...
men det kändes väl lite överdriver... hahah...



Det är hårt underlag och sticker lite i rumpan om man inte har något att sitta på,
tur jag har en "gentleman" till flickvän som erbjuder mig sin munkjacka.





"Toaletterna"... Ja alltså träddungarna... :oS



Per skulle lära mig att öppna flaskan med en annan flaska.
Ja eftersom jag hade glömt öppnaren.
Jag lyckades dock inte med det men kom på mitt eget sätt med en nyckel...




Alkoholen börjar göra sitt... ;o)







Det har trillat in lite mer folk som hänger utanför parken...




Nu är det dags för oss att röra oss inåt.
Måste juh se området innanför med! ;o)



I år är Pride på Gärdet istället för Tanto.



Det känns större ja... och personligen tycker jag att Gärdet känns bättre.



Jenny är DRUNK! Och hon tar på sig sin dogtag på huvudet...



Spelning efter spelning på stora scenen... vi kikar lite.
Sen drar Jenny hem.



Vi stannar ett tag till...


Jag och Mickis tar sen sista tåget hem.
Är juh bara första dagen, så än finns tid att festa. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0