Kringelfestivalen & Darin

Fredag 27 Augusti:

På kvällen är det dags att dra sig ner mot stan...
Kringelfestival - Darin. :o)

Står vid Centrifugen och väntar på Annica och Ola.



Jag har på mig nya peaceörhängen! :oD
Likadana som mina gamla favoriter som jag supte bort. :o/
Jenny har köpt nya till mig. I båda guld och silver nu, yey! :oD



Börjar med en sväng in på Gravediggers för en kall...



Och där inne hade dom Tropical Lime Breezers!!!
Nej, det kan man inte motstå, så en sån fick det minsann bli för min del! ;oP



Sen vidare ner till Maren och Kringelfestivalen. :o)



Träffar på Barbie, Camilla och Isabell...



Alla väntar på Darin!



Och till slut går han på...



Det är bra musik, för Darin är bra...



...men kvällens framträdande var inte lika bra som på Pride.



Vi står inne vid öltälten och kollar.



Efter framträdandet är klockan rätt mycket och folk börjar dra sig...

 

Uppe vid stånden på gågatan var det fortfarande kvar lite mer folk.



Vi drog oss däremot till Limerick,
där dom andra drack några öl till.
Jag ville mest bara hem och sova, så det fick vara nog för mig... 
...vi skulle egentligen inte ens dricka nåt idag. 


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0