HALMSTAD!!!

Fredag 23 Juli:

Idag blir det roadtrip till Halmstad!!! Yey!! :oD

Åsa hämtar upp oss och vi åker iväg...





En massa polisbilar... ;o)



Passerar bibelbältet...





Jag roar mig med korsord och att göra frisyrer på Micaela.
Hon är inte så förtjust i sina håruppsättningar... hahah, stackarn... :oS



Haaaaaalmstad!!!



Flickorna däckar på trottoaren när vi kliver ur bilen.



Rickard kastar ner öl från fönstret ovanför. Flickorna blir överlyckliga!!




Vi sitter och chillar lite. Rickard kommer ner och hjälper till med packningen...
och hälsar. Det är honom vi ska sova hos. :o)




Vi förfestar på balkongen. Öl/cider efter cider får man i näven.. och grogg med...



Sen blire dags att bege sig ut...



Vi väntar på taxin...






Anna och BW väntar på oss på stranden där vi ska festa.
Ja, dom är också nere i Helmstad över helgen. :o)



Strandkrogen.



Åsa och Rickard känner trubaduren och hälsar...





Vi försöker äta upp varann...? :oS
Ja alltså, man måste juh passa på å pissa revir även i Halmstad! ;o)



Va söta vi är!! :o)



Vi har hinkat i oss en massa cider nu...
...och känner att vi måste få se stranden ordentligt också,
så vi tar en sväng ner där. :o)




Det är fint på stranden!






Efter att ha beundrat utsikten på stranden och svept några cider där med så är det dags att dra sig upp till krogen och de andra igen.



Anna och Bewwan är roade..? ;o)




Nu börjar vi bli rastlösa...
Dags att åka in till stan igen och fortsätta parta...



Ett stopp hos BW och Anna, eller ja lägenheten de fått låna.
Någon cider åker ner också... hahah...



Och så blire krogen!



The Bond får besök av oss!




Det är rätt tomt på stället när vi kommer dit... men mer å mer folk trillar in....
...och till slut är det fullpackat där!!
Så fullt att man knappt får plats på dansgolvet.



Här tar tyvärr mitt kamerabatteri slut...


...men vi fortsatte att festa.

Jag insåg nog inte då hur mycket man druckit, så jag fattade inte varför jag vart så full och dryg. Men shit när man kollar på bilderna och tänker efter så slank det ner en jävla massa under kvällen!

Jag kommer knappt ihåg det sista från krogen men tydligen var jag väldigt full och Mickis tyckte det var bäst vi drog hemåt, hahah...
Men McDonalds först!
Sen fick vi jaga taxi på fyllan, inte det lättaste i en främmande stad. Vi fick dock tag på en sen...
När vi kommer hem till Rickard så kommer vi in i porthuset för vi har koden men lägenhetsdörren är en annan historia!! Den lämnades olåst så vi skulle komma in på natten - MEN Åsa och Rickad ha rkommit hem innan oss och har låst dörren på fyllan! Och de har däckat där inne och vaknar inte av någonting!!!!!!!!
Jag är skitfull och Mickis flyförbannad.
Vi får till slut ta taxi tillbaka och sen sova hos BW och Anna istället.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0