Glasögonorm!

Fredag 27 Augusti:

Jag lånade med mig hem 3 par glasögon från optikern.
Ska försöka känna på om det känns bra, vill inte impulsköpa glasögon...

De mest diskreta...




Det är samma glasögonmodell fast med svart båge...




Och så nördbågen, min favorit. ;oP




Jaja, man ser mongo ut när man är ovan och inte så bekväm i glasögon...
...men shit happans... :oS


Jag är lite osäker faktiskt på de första två.
Någon av dem ska jag ha men känns kanske lite tråkigt med samma båge i olika färger... så kanske letar reda på en till båge istället och byta ut en av dem.... Men vilken färg ska jag behålla, den mer diskreta eller den svarta!? Den svarta är juh rätt diskret också... Humn får se... :oS
Ja, jag ska alltså ha 3 par glasögon!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0