Fjolljollen!!

Söndag 11 Juli:

Efter jobbet hem och dricka nån cider med älsklingen.
Sen blire utgång! Vi är juh båda lediga imorgon. :oD

Ombyte för party!



Prickish fick det bli!



Och en somrig blomma i håret. :o)



Favoritörhängena förståss.



Den finaste accessoaren är dock den fina kvinnan vid min sida!




Fussball, finalen.




Och så till slut iväg!
Får skjuts upp till stan av Thomas. :o)



Fjolljollen here we come.



Glömde ta bilder där inne... :o/
Men Mickis knäppte iaf några med sin iPhone. :o)

Blev ett antal öl/cider.



 Och sent blev det - för oss iaf.
Theresa som vi mötte upp i stan stack hem innan oss.
Vi stannade nästan till stängning... som är vid fem!

Och då vare dags för Donken...
...där Mickis nästan hamnade i slagsmål.
Var två tjejer som trängde sig i kön och hon lackade på dem...
Vi gick ut och käkade utomhus sen, skönt.
Ännu skönare dock att dra av sig pjucken! Lättnad!!



Sen en prommis till Södra.



Denna roliga såg vi. Slynan har fan öppettider!! :-O



Snart på väg hem. Det är morgon!



När vi kliver av bussen hemma sen och ska just gå in i portuppgången hemma så hör vi det: "Kom ni hem nu era jävla fyllon?"
Attans! Haffade av Mickis morbror som var ute och jobbade redan. Hahah... man känner sig som en fjortonåring! Förutom att we are too old for this shit, orka!! Helt döda!!
Däckar i säng vid halv åtta typ. Som sagt, döda!

Vad dock trevligt att besöka fjolljollen (Patricia) igen.
Blir juh väldigt sällan att man går ut på söndagar liksom...
Ja trevligt, även om man inte var direkt på topp.

Ja just ja, å så träffade jag på Staffan där också! Och han kände igen mig!
Han fick dock presentera sig innan jag fattade nåt. Var typ 1½ år (?) sen vi sist snacka med varann... men det kom tillbaka till mig när han sa sitt namn.
Fattar inte att alla känner igen mig. Jag ser eller känner fan inte igen nån någonsin!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0