Dags att kicka igång...

Måndag 16 Augusti:

En ny vecka då... Är inte pigga och utvilade trots att vi inte festat i helgen, för vår kära granne har juh festat hela jävla helgen, hela nätterna... så inte har man fått sova gott ändå. :o/

På morgonen går Mickis iväg till jobbet.
Jag segar i soffan och lyssnar på grannen som dunkar musik, igen. Ja jag vill juh inte lyssna men jag har juh inget val. HUVUDVÄRK, nej int eså konstigt kanske att man får det... *suck*

Dagens lunch:
Jag gör bautapasta till min matlåda med ost- och skinksås som jag hade kvar i kylskåpet.



Och till middag blir det enkelt också.
Bara makaroner med stekt falukorv...
...och saltgurka, allt dränkt i ett kilo ketchup. Mums. :o)


Sen är det dags att vara duktiga då!
Dags att kicka igång nu... motion!!
Måste, så man blir piggare... och för att tappa några kilon kanske...
...för joo, självklart hände det - den förbannade sambofällan. Och vi har lagt på oss alldeles för många kilon båda två för att trivas. Ja alltså, jag tycker självklart att hon är underbar och fin... men man ska juh trivas själv också - och det gör ingen av oss. Jag känner mig så jävlig äcklig bara. Såååå ut och motionera då!

Blev en lugnare 45 minuters promenad som start. Alltid något. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0