Borta hela dagen...

Onsdag 25 Augusti:

Idag jobbar jag öppning till stängning.
Så iväg och jobba då på morgonen....

"Höstens sångfåglar har landat"...
Shit va sugen jag vart på kryssning!
Men ska spara pengar, så får vänta och hålla mig till gaykryssningen i November!



Börjar morgonen med att vara en riktig handyman på jobbet
och skruvar med datorerna och skall byta sladdar å så till kortläsaren. 

Sen har vi personalmöte.
Och vår chef har köpt en massa fika... onyttig sådan. :oS
Nej, jag kan inte motstå när det står framfr en sådär, fan... :o/



Det är löning idag - vilket innebär full rulle på kvällen sen. Verkligen full rulle. *pust*

Får springa till bussen... ska iväg och träna.
Går från stationen... Det är fint längs vägen... Södertälje är faktiskt fint!




Då skare simmas!



Ojoj så slut man är. Känns verkligen att man inte tränat på ett tag nu. :o/
Men bastun efteråt var iaf skön! :o)



Möta Mickis... och så ska vi förbi hos syrran och hämta lite post.



Väl hemma är klockan rätt mycket redan.
Har varit borta hela dagen. Är helt slut. Mina fötter värker också. 



Hela min kropp värker faktiskt. Är helt slut.  
Jobbat, tränat och ringt angående uppsägning av el, internet och tv-kanaler... för syrran har fått en ny lägenhet och skall flytta ut från min. Så min lägenhet blir det bye bye till nu, uppsägning alltså. Ingen anledning att ha kvar det längre - jag tänker juh bo kvar med min älskling.  
Produktiv dag idag.

Blir soffan med lite Cola och popcorn.
Men sen är det läggdags. Så vi kryper ner och däckar...
...sååååå jäkla trötta båda två.
Men det är ändå dagens höjdpunkt. När man får hålla om älsklingen och somna i hennes armar.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: johnnyponken

jag vet! jag älskar min nta dator ;)

2010-08-27 @ 07:35:01
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0