Baby börjar semestern! :o)

Fredag 9 Juli:

Idag var älsklingens sista arbetsdag innan semestern. Jag har en vecka kvar att jobba. :oS

På kvällen efter jobbet sitter vi på balkongen och knäcker några... :o)



Trött och sliten...



Mickis pillar på sin mobil, som vanligt. Vi är ju 3 i det här förhållandet.



Mina fina blommor som jag fick av älsklngen står på bordet.



Polisen på besök hos någon av grannarna.
Vi är tydligen de där nyfikna grannarna ni vet... :oS



Pizza till middag.
Och jag chockar genom att inte äta samma som jag alltid brukar ta annars!!!
Nu bolognese!



Mer balkonghäng. Mys.
Och Mickis spelar lite gitarr som underhållning. :o)



Katterna myser också med oss ute på balkongen.



Mickis är en klantskall och sparkar foten rakt i dörrhörnet och får ett litet jack ovanpå foten som blöder. Jag tvättar rent och plåstrar om med Hello Kitty-plåster.
Mickis är en drama queen är tror dock att hon egentligen hade behövt sy... hahah...



Det är full rulle ikväll.
På natten kommer det Securitas, 2 brandbilar, 2 ambulanser och 3 polisbilar.
Undrar vad som hänt... Nåt i grannhuset iaf. :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0