Äckliga jag... :o/

Torsdag 12 Augusti:

Shit pom'frit'... jag har snytit sönder mig själv. Fy fan alltså...

Jag vet att man ska bara visa upp retuscherade poserbilder på sig själv på bloggar
men jag har juh liksom inte riktigt hajjat den grejem, så jag bjuder på äckelbilder på mig själv istället...



Ja alltså, verkligheten var ännu värre...
...för det syns inte men hela min överläpp var alldeles svullen.
Tänk: Just sprutat in fem ton silikon i läppen.
Eller som älsklingen min uttryckte sig: "Du ser ut som anka!"
Jepp, kvack, kvack... :oS

Något måste man pigga upp sig själv med när man är ensam hemma, sjuk med feber...
...min favorit - FRUKTSALLAD! :oP
Med en klick turkisk yoghurt.



Till middag lagar jag pastasås sen, ost- och skinksås.
Väldigt smarrigt var det!



Och på kvällskvisten vill älsklingen ha toast med skagenröra...
...uschh blähh...
....jag kör på FRUKTSALLAD istället, igen. Hahah... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0