Vit helg kanske!? - Lugn fredagkväll hemma! :o)

Fredag 16 April:

Ledig från jobbet idag. Går dock förståss upp och dukar upp frukost för flickvännen som skall iväg och jobba!
Mörkt bröd för mig... och ljust för henne.



Now what... skitväder ute!
SNÖ!! Och så regn på det! :o/



Passar på att dra bort lite tejp från tak och väggar efter målningen...



...men sen segar jag ihop totalt!
Ligger bara i soffan och tycker synd om mig själv!
Har blivit sjuk! Inte ordentligt så man har anledning att sjukanmäla sig från jobbet imorgon eller så... men tillräckligt för att bara sitta i soffan och frysa och må dåligt! Helt orkeslös! :o/
Så den planerade träningen och solningen went down the toilet! :o/
Det enda jag orkar är en sväng till Willys och tillbaka... för att åter dö i soffan!

När Mickis kommer hem från jobbet senare iaf cuddletime i soffan, hela kvällen.
Nåja efter middagen alltså - vilket var tacos!! :oD

Mickis håller på att bryta ihop av skratt... och jag fattar itne vad det är som är så roligt!?! Hahah...



Första tortillan blev enorm!!
Då ska Mickis försöka göra nästa lite mindre, heheh... ;oP



Kollar på serier och äter choklad och jordgubbar! :oP



Planen är: VIT HELG!! ;o)
Jag ska juh jobba i helgen också...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0