Världens godaste matlåda till lunch!!!

Tisdag 27 April:

Efter att ha slitit och målar på förmiddagen var jag mäkta hungrig. Hårt arbete ger god aptit.
Och jag hade typ världens godaste matlåda med min smarriga kycklinggratäng med ris och grönsaker!
Ja herregud vad god den var! På riktigt alltså!
Det var så gott att jag var tvungen att skryta på Facebook om att jag måste vara världens bästa kock, heheh... ;oP

Det kanske inte är så fint upplagt eller ser så vackert ut men det var desto godare alltså! :oD



På kvällen när Micaela kommit hem från jobbet
kör vi en tredje och sista omgång färg på hallväggarna!




Och resultatet är LILA, voila! ;o)





Sen så är det fullt upp hela kvällen, jobba jobba jobba....
Röjer i sovrum och vardagsrum. Bär ner en massa saker till förrådet.


Det går att gå runt i vardagsrummet nu! Det står inte en massa saker i vägen överallt, helt amazing!! ;oD

Avklarar under kvällen även värsta jävla bråket med en massa drama, tvättstuga, springa till affären, laga mat och äta middag - korv med bröd.
I säng rätt sent. Helt död!
Och världens jävla allergi, röjt runt en massa juh så allt skit flyger runt i luften.... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0