IKEA!!

Lördag 24 April:

Vaknar bakis som fan, både jag och Mickis. Vi mår verkligen pissigt idag! :o/

Och så har vi bokat in en tripp till IKEA idag. Shit alltså. :oS
Jaja bara att bita ihop. BW och Anna kommer och hämtar oss.
Och sen tillbringar vi en massa qualitytime i bilkö, yey. Hehh...


Handlar inte så mycket på IKEA. Några hyllor till hallen - till skor och böcker typ...
Och så nå småprylar... men visst fan brända jag 700 spänn ändå. Fattar inte riktigt men jaja...

Glömde dock bort en del grejer. Och vissa struntade jag i just nu, för jag tänkte vara ekonomisk.
Men det skall inhandlas förr eller senare!
VILL HA:

Klösbräda. Och påslakan till mitt dubbeltäcke.



Svartbetsad toasits i trä. Ljuskrona till köket.



Golvklocka till vardagsrummet. Solcellslampa till balkongen.



Turkos solcelslampa till balkongen. Och växter!



Massor av växter i olika former... :o)




Orkidér!


Och en massa mer, så klart, hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0