Stuvade makaroner med falukorv!

Måndag 12 April:

När jag varit och handlat den bortglömda mjölken kunde Mickis äntligen börja laga mat till oss!
Hennes specialité då: Stuvade makaroner, med falukorv.
Eller nåja mager middagskorv var det juh egentligen. Men hey, same shit different name va'... ;o) Smakar juh likadant iaf! :o)





De brända bitarna till mig - för jag gillar bränd mat, på riktigt alltså. Jepp I'm sick... :oP

Jag tycker om när min älskling lagar mat till mig.
Ja för det första är det juh alltid trevligt att bli bjuden på mat.
Och så blir det juh gott också.
Och så gillar jag att umgås i köket med sötnosen. Utan TV. Utan dator. Utan iPhone. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0