Solning och promenix = Good stuff!

Ja gårdagen då...
Mestadelen av förmiddagen gick åt till att göra om min blogg. :o)
Sen var jag tvungen att hinna iväg och sola!
(Halva priset mellan 6-13, så lika bra att gå då om man ändå är ledig liksom...)



Fortfarande alldeles tokigt för blek!



Ganska bra väder ute...



...men efter solningen får jag sån huvudvärk, så orkar mig inte ut igen direkt - som jag egentligen tänkt mig.
Bänkar mig i soffan istället och mår lite dåligt. :oS
Proppar i mig värktabletter och Cola som jag just varit iväg och köpt.
Till slut börjar det gå över, tack å lov! 
Hinner iaf med att städa köket och badrummet innan Mickis kommer hem från jobbet. Och rensa kattlådan.
Katterna hjälps som vanligt inte åt utan lapar bara sol bäst dom kan... slöfockar!!!


Hinner säga hej och pussas lite med sötnosen i dörren när hon kommer hem. Står med skorna på i hallen. Sen sticker jag iväg istället - fast bara en snabbis till Willys för att handla mat. Idag blir det hamburgare! :o)

Hinner med både middag och en massa mys med flickvännen innan Jenny ringer på kvällen och är klar för vår promenad!
Går ut med Mickis och möter Jenny då.
Först en sväng förbi hos syrran min och hämta några räkningar. Sen en sväng nere vid kanalen och bort mot Brunnsäng och hemåt... Jenny viker av hemma. Men jag och Mickis går en liten sväng till. :o)
Mycket skön promenad. Man kände sig "frisk" när man kom hem igen! Me like! :o)

Dusch! Sen läggdags!! Trötta!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0