Så fin hon är på morgonen...

Som jag gör nästan varje morgon gjorde jag även imorse. Gick upp och fixade frukost till min fina flickvän som skulle upp och jobba. Själv är jag ledig idag.
Hon fick dock inget avancerat idag, för vi hade typ inget hemma. Knäckemacka och saft var vad som fanns att tillgå. :oS

Hon var så himla fin imorse så jag var tvungen att fota henne lite - när hon satt och käkade. Stackarn. Men hon var seriöst så jäkla vacker så jag egentligen inte ville släppa iväg henne till jobbet...



Ja förlåt älskling, jag vet att jag är jobbig...
...men det är juh bara för att jag är så jäkla kär i dig och du är så himla fin!



Själv är man inte särskilt fin sådär på morgonkvisten innan sju... :oS
Snarare risig och jävlig...
...med oborstat hår, nattlinne och uggs på (ja det är kallt ute på balkongen)...
...måste va lätt för henne att lämna det här trollet hemma och åka iväg... :oS



Mina blommor ute på balkongen lever fortfarande!!!!!
Vem hade trott att de skulle klara sig mer än max en vecka!! ;oD



Jag själv räknade inte med mer än typ max några dagar... för jag har inte direkt gröna fingrar!
Glömmer bara att vattna, vet inte hur ofta och orkar inte hålla på... bara jada jada jada...



Zombie gillar iaf blommorna!
Han brukar gå och lukta på dem och han tuggar faktiskt inte på dem! :o)


Nää nu ska jag nog gå och sova en liten stund till. Behövs.
Är trött - och småsjuk fortfarande. Ont i halsen, ont i huvudet, snorig. Och orkeslös.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0