Så död!

Igår, onsdag 28 April:

Helt död på morgonen! Ont i hela kroppen.
Efter att ha fått iväg min fina till jobbet känner jag att jag faktiskt måste ta en powernap på en timme innan jobbet!
Duschen lite snabbt sen och så springa iväg.

Träffade en av våra gamla praktikanter på bussen till jobbet. Hon var hos oss för 1-2 år sen typ...
"Åå du måste ha gått ner i vikt, du har blivit så smal! Du är såhär smal..." och så visar hon upp sitt finger, hahah... ;oP
Ahhja... nån tröst iaf, trots att man gått upp i vikt lite igen så är det inte ens i närheten som förut!!! :o)


Efter jobbet är det hemmafix igen!
Dra bort tejp i hallen, försöka fixa hall-lampan - gick dock ej. :o/
Och medans jag och Mickis byter säng och fixar i sovrummet så steker Jenny hamburgare till oss! :o)

I säng - död!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Bragefanny

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-29 @ 15:41:17
URL: http://bragefanny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0