Slutfestat för den här påskhelgen!

Söndag 4 April:

Påskdagen!
Har fått någon timme mer sömn inatt än igår iaf, trots party igen igår kväll.
Är dock trött och det får bli taxi till jobbet även idag!
Och som vanligt då - bara uthärda, bita ihop, låtsas som ingenting!
Det går bra.. är faktiskt inte så bakfull idag skönt nog! :o)
Och orkar med shopping på rasten idag också, snabbshopping på en kvart!!
Springer in och snabbhandlar tapeter - MÅSTE! För de är på kampanjerbjudande idag, sista dagen. 50 kronor billigare per rulle! Nice... ;oD


Färgvalet föll på den översta guldigare varienten, då den skulle passa bäst ihop med väggfärgen på de övriga väggarna! :o)
Efter tapetshoppingen sen springer jag även in och köper en tröja i grannbutiken! ;o)

Trots att jag inte är så bakfull idag, trots allt, så nog fan blir det bakispizza sen iaf efter jobbet. Mickis möter mig på stan. Rimini! :oP

Sen ska vi ha chips och dipp med.. men det finns fan ingen gräddfil nånstans, det är slut överallt! Jävla skit... :o(
Jaja blir iaf en lugn hemmakväll nu då!
Orkar inte med mer party, trots att man är ledig imorgon. Röd dag, så Mickis är det med... Men som sagt, orkar inte med mer party den här helgen!


Måndag 5 April:

Vaknar och känner mig bakfull! Vaffan, vi var juh nyktra igår!
Är väl helgens bravader som tar ut sig nu... :oS
VI är båda lediga... tänker, kan juh gå ut och promenera eller nåt sen i det fina vårvädret som kommit... :o)
Kliver upp ur sängen... går till datorn för att checka läget på Facebook... och vad ser man!?!??! Status efter status, varenda jävel som bitchar om samma sak! "Snö!!" Vaffaaaan....!?!? Kollar ut - och uhhhja det snöar igen!! :o/
Ingen jävla promenad idag då!  Fan heller. Får stanna inne och va bittra istället!
Får bli lugn dag hemma då! I soffan!
Och i soffan tillbrignas den ja! Mickis däckar tiiiidigt, i soffan ja... Och vid tio tycker jag att det börjar kännas som dags att vi snart förflyttar oss till sängen istället. Lika bra att ge upp och sova!
Lugn dag minsann...

För övrigt ser det just nu ut såhär bredvid min spis...



Köpte juh två cupcakes till när jag var och shoppade efter jobbet i torsdags.. blev en grön och en blå också. :o)
Jag ska ha thé i mina cupcakes-burkar!
Blir förståss jordgubbste, citronte och ehh körsbärste!?
Nee jag vet faktiskt inte om körsbärste... kanske blir en blandte i den, får se.
Hur som, älskar mina burkar iaf. Dom är söta! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0