Kycklinggratäng med ris och grönsaker!

Eftersom jag var tvungen att hålla med förarbetet hela dagen och sen måla hela kvällen igår hade jag egentligen tänkt mig att vi bara skulle äta typ korv med bröd till middag. Jävlans gott - men kändes lite trist också med tanke på att det var 26:e - med andra ord vår dag, 4 månader ihop.
Men så kom Mickis hem och önskade kycklinggratäng, samt åkte och handlade allt, så det ordnade sig juh. Blev en riktig middag iaf. För jag förvägrar inte min kvinna någonting, hon får vad hon vill ha. Heheh... :o)
Plus att hon smickrade mina matlagningskonster.. tror hon kanske manipulerade mig där...!? Heheh skit samma... ;o)
Kycklinggratäng blev det iaf! Och gott vart det - om man själv får säga det. ;oP  






Mickis: Det är ju nu du ska fota, när du börjat äta och geggat runt. Och lägga upp på din blogg!

Jahap, sounds like a challenge... varför inte... här är min gegga då:


Smarrigt!!! :o)
Tur att jag, som vanligt, lagade så mycket så det finns matlådor nu också!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0