Kattjävlar...

Måndag 12 April:

Jag är ledig. Mickis jobbar. Katterna är jobbiga.
Hon löper. Han fattar ingenting, han är kastrerad. Hon är på honom men han vill mest bara leka.



Hon är dock inte lika jobbig nu som i lördags när hon börjae löpa! Jag gav henne p-piller och hon har lugnat sig lite... men inte helt än. Maybe we should fix her... men nu ska hon iaf få gå på piller.
Trodde det skulle vara svårare att få i henne det där jävla pillret, Mickis påstod iaf att hon vägrade öppna käften... men det gick bra.
Hon tycker om mig så det var inte problem att hålla fast henne. Och hon lät (motvilligt) mig öppna hennes mun tillräckligt för att slinka in tabletten - 2 gånger. :oS Ja första gången så hostade hon upp den igen. *suck* Andra gången lurade jag henne. Gav henne mat direkt efter så hon glömde bort sig och började äta istället, sucker... hahha... ;oP

Men fan va jobbiga de där två var i lördags alltså när hon började!!!
Kattjäveln började liksom löpa, oh the joy.... Ja då skulle den andra kastrerade jäveln försöka sätta på henne.. MEN han vet juh inte HUR... Oh lord... Hon blir frustrerad. Han fattar ingenting, vill leka istället. Ja vad gör hon då!?! JOOO, hon sätter sig på glasbordet (mitt köksbord) och slickar sig själv... Soooo fresh... :oS

Jaja, nu är hon lite bättre iaf! Tack å lov! :o)


Mmm... förutom att katterna stört mig idag då.
Jag har cyklat på motionscykeln, på't igen bara - nu äre vardag igen juh! Och här skare loosas kilon!
Så träning, träning, träning nu då! :o)


Gick till Willys och handlade när Mickis slutade på jobbet. Pantade burkar - fattar itne hur mycket man kan samla på sig... men vi lyckas! :oS Handlade kattmat och käk till oss. MEN så glömde vi mjölk... :oS Jaja, bara för mig att knalla iväg sen igen till Livs och handla mer...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0