Jobbar och kämpar på...

Ja igår var det sådär lagom roligt Aprilväder med först snö och sedan regn. Yey! :oS


Innan jobbet hann jag med 45 minuter på motionscykeln, plus sit ups och grejer...
Måste kämpa på nu!
Fuck nån jävla sambofälla!! Här skare inte jäsas bara!
Vi ska fortsätta vara heta OCH hinna mysa! Så det så! Hahah... ;oP

Men sedan var jag tvungen att ge mig ut i det där hemska vädret! :o/
Dags att jobba!
Och nog såg jag ut som en blöt hund när jag kom till jobbet!! :o(




Hahah nej nej... den där sista bilden där är inte nå jävla pluta med läpparna-bild!! Jag försökte juh se lite evil ut... jaja, what ever, roligt vare iaf... ;oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0