Hemmagjorda hamburgare!

Måndag 29 Mars:

Ledig. Börjar dagen med att måla klart den sista väggen i vardagsrummet!
Det blev bra, tack å lov! :o)

Dagens middag: Hemmagjorda hamburgare! MUMS!!! Så länge sen... :o)




På kvällen var det tänkt att bära ner lite grejer till förrådet och så när Mickis kommit hem från jobbet... Men så blev det inte...
...istället får vi prata och kramas... Jag har lite "panikkänslor" pga flytten! För imorgon är det dags att ta hit mina saker, möbler alltså! Slutgiltigt liksom!
Får inte panik för att bo med Micaela. Utan för att bli av med min lägenhet - som jag bott i ett antal år nu, my place! Och för att vad händer om hon tröttnar på mig!?!?!? :oS Shit liksom...
Men men, bara att bita ihop och hoppas att hon inte får nog av mig - för jag älskar henne och vill bo med henne!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0