Förfest hos oss, sen Berget!

Lördag 24 April:

Partydags igen då! Hahah...
Förfest hemma hos oss innan krogen!

Disa lånade en väst av mig.



Ölspel!



Thomas försökte supa mig under bordet, som vanligt.
Tommie fick åka buss hela tiden! :oP




Berget!



Jag, Thomas och Mickis. 3 mongos, hahah... ;oP



Lyckades fan inte få med Thomas på bilderna, missade med kameran... :o(



Sådärja! :o)


Annica och Ola, samt BW och Anna var också uppe på Berget - men dem fick jag visst inte med på kort! Too drunk, heheh...
Ja och Maria sprang man på också... och Johan... och säkert en massa andra...
En massa alkohol blev det iaf och lite dans. :o)
Och i vanlig ordning så kilade jag och Mickis förbi taxikö sen vid stängning och bara snodde till oss första bästa taxi. Vi är dryga. Hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0