Flyttstädning!!

Torsdag 1 April:

Jag och Jenny åker hem tillsammans från jobbet... eller hem och hem... vi ska till min gamla lägenhet och fixa!
Jag fortsätter med flyttstädningen efter ett snabbt ombyte (japp rutnerat nog hade jag tagit med ombyte till jobbet! Dock glömde jag strumpor! Så bara att städa barfota... :oS) och Jenny tar itu med vinden.

Sen kommer Mickis och EH också och hjälper mig med flyttstädningen, tack och lov!
Hade fan aldrig orkat eller hunnit ta allt själv... eller ja, jag hade juh gjort det men hade nog inte varit klar förrän på morgonen, vilket jag iofs var beredd på - att få jobba hela natten! :oS Men nu behövdes det juh inte, som tur är. Vi blev klara till midnatt typ tror jag...!? :oS Och jag känner ungefär TACK, TACK, TACK FÖR HJÄLPEN!!!


Någon öl knäcktes det medans det arbetades hårt!
Och sedan följde EH med hem till oss en stund sen också och vi knäckte väl en öl till typ. Lugnt och sansat dock, vi var juh helt slut!

Skärtorsdagsgodiset bestod väl av några nappar som Jenny var iväg och köpte när vi städade... mer än så hade man juh inte tid med att svulla...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0