Bakissöndag... ♥

Söndag 11 April:

Bakfulla då!
Klivit upp tidigt och redan hunnit iväg och handlat bakissnacks! En massa - chips, ostbågar, godis, Cola... en massa dåliga saker!
Bara att dö i soffan då... solsken ute... men för bakis för att orka... men hey - åt iaf glass på vägen hem från affären! ;o)



Mickis kollar läget på film och sportfronten idag...



Soffslappardagen...



Så jävla söt är hon, min fina blue eyes....



När Mickis är bakfull gråter hon för minsta lilla! ;o)



Hockey då... spääääännnade värre!



Och Mickis blev glad!
AIK vann och gick upp... :o)


Mycket mysig söndag!
Älskar bakisdagar hemma tillsammans med min underbara flickvän - som jag är såååå jäääävla kär i!!! ♥ Så myyysigt, det bästa fan!!! ♥
På riktigt alltså!
Bakisdagar ensam, nej tack, hell no! Men ihop med min käraste - mmmm så mysigt!!!

Blir förståss bakispizza på hela frossandet sen också. ...
Inte bra. Men hey...
1. Det är söndag, helg.
2. Vi är bakis.
Men imorgon skare va's duktiga igen!! För nu ska jag fan looooosa de där jävla extrakilona igen!!! SÅ DET SÅ!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda och Noah

Bra, då kanske jag kan få lite sällskap på mina promenader? Roligare så.

Kram

2010-04-14 @ 08:20:13
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Oh Mira

Absolut!

Vi måste röra på oss mer! :o)

Kram

2010-04-14 @ 09:26:07
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0