Wallmans helt okej.

Nu är ag hos Oskar i Nacka.
Han är iväg och hämtar bilen, som lämnades i stan igår. Vi tog juh taxi hem.
Wallmans var helt okej.
Maten var god, huvudrätten iaf. :o) Oxfilé med potatisgratäng ågrejer, mums mums...
Men förrätten fick jag inte i mig så mycket av eftersom det var lax - och jag inte äter fisk juh! Men jag smakade iaf!! Stolt över mig själv faktiskt. Tog två stora tuggor minsann!
Efterrätten var någon chokladgrej som jag inte pallade få i mig hela heller... För mäktigt.
Showen dög - men kunde ha varit roligare....
Servicen var sisådär... Kyparen såg jättenervös ut, tror han kanske var ny!? Verkligen jättenervös, skulle ha biti honom! hahah.. ;o)
Kvällen i stort var väl okej iaf. :o)
Bilder kommer när jag är hema igen och kan ladda in dem. 

Nu ska jag spela Trials.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0