Vad är ditt trick!??

Hehh ojj nåt hände där...
Ja alla har väl sina egna trick för att känna sig bättre!? :oS
Jag var helt off och kände mig bara ful och äcklig och hade inget att ta på mig, för allt i klädesväg är bara gammalt och fult känns det som...
Men man måste juh snap out of it på nåt sätt när man nu måste iväg!
Mitt trick kanske är udda? Eller vanligt?
Ta på dig ett par högklackade snygga skor och ställ dig framför spegeln! Ja utan kläder alltså! Naken eller med underkläder! Oh yeah, funka utmärkt... Känner mig mycket bättre... hehh! ;oP Nej jag skojar inte, det funkar! :o) För mig iaf! Jag älskar juh skor (och underkläder) så... kläder kan dra åt fanders, vad toppar ett par skitsnygga pumps!? :oP
Nu har jag sminkat mig, fixat håret och hittat klänning.
Och nu ska jag iväg snart då...
Ska försöka fota lite, både mig själv och kvällen i övrigt..
See ya later... :o)
<3

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0