V36 Lördag & Söndag

Lördag 5 September:

Egentligen jobbhelg. Men icke. Sjuk hemma.
Drar till Oskar...
Det blir mest slappa. Och spel förståss.
Lunch hätas hem från thaistället... Men middagen blir lite mer avancerad iaf. Jag var sugen på kött! Enda gången jag äter kött(bitar) är ute på restaurang eller hemma hos honom.
Nu får jag rejält rosa, snarare röd, kött. Men den slinker ner. Jag har lärt mig. :o)
Min svåra uppgift med maten var att fixa sallad - och stoppa i potatisen i ugnen.. soft...



Jag är mest död hela dagen och kvällen. Trött. Orkar inte ens spela Batman när jag nu har chansen! Kollar på när han lirar Oblivion. Kör lite Zuma själv en stund sen.



Söndag 6 September:

Vaknar trött. Känner mig fortfarande från och till febrig. Dock mysigt att få vakna bredvid sötis när man känner sig skit... Makes things a little better.

Sen förvandlas dock dagen till en mardröm strax efter att vi klivit upp.
Han säger något dumt, jag reagerar direkt och blir ledsen. Går in och lägger mig igen. Tar en dusch sen men lägger mig åter igen. Han kommer in å pratar lite och myser men allt blir bara värre. Han går. Jag blir skitsur. Funderar allvarligt på att bara dra, utan att säga nåt ens. Ringer Jenny och pratar lite. Sansar mig något. Lugnar mig och går in och blir sams med Oskar igen.
Uschh... Det där var nog vårt första "gräl"... :o/
Har träffats snart ett år. Men vi grälar aldrig.
Haft några jobbiga diskussioner förut ang. "oss" men that's it typ.
En dålig kombo där. Han tänkte sig inte för vad han sa och jag var känslig och reagerade rejält... Men nu är vi sams igen. :o)
Tack Jenny som fick mig att sansa mig! :o)

Eftermiddagen bestod av att han tog tillbaka sina highscores på Trials.
Sen käka på Donken.
Och fy vilket hemskt McDonalds i Nacka! Har inte ätit där innan, bara kört genom Drive Through ett antal gånger.
Lukta kiss!! Och vilken ljudnivå! Och snorisar överallt. Borde fan ha ätit i bilen istället!
Efter den hemska måltiden fick jag skjuts tll Slussen. Utslängd igen. Fritids för pojkarna igen.

Allt funkar skitsmidigt med  tunnelbana och tåg, har perfekt timing. :o)
Sen läser jag hela vägen till Södertälje. :o)
SEN i Södertälje hamn - DÅ är det signalfel då får vi minsann byta till ersättningsbuss! Bara kliva av. Det börjar regna lite. Bussen kommer, tar den till Södertälje Centrum. Den kommer in 2 minuter för sent och bussarna i centrum har inte väntat!!! HALLÅ SL!!!!!!!!!!! Vilka jävla idioter alltså! Halvtimme kvar till nästa buss då. Går snabbare att gå hem. Börjar knalla hemåt. Då börjar det minsann spöregna! *SUCK!!!*
Nån som tror jag har med mig paraply? Nej. Men tro fan att jag har min laptop och xbox-hårddisken liggandes i min TYGväska. *SUCK!!!* Får skita i mig själv och skydda my precious things bäst jag kan!
Ser ut som en blöt hund när jag kliver in hemma hos mig! Blehhh...


Om jag känner mig mindre febrig efter det där eländet? Ehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0