V36 Fredag

Fredag 4 September:

Vaknar långt innan väckarklockan.
Skulle ta min sovmorgon nu istället då.
Börjar först tolv, så satt klockan på halv elva.
Vaknar vid åtta! WTF!!! Kan inte somna om. :o/
Ligger och funderar i två timmar om jag ska sjukanmäla mig eller inte. :oS
Känner mig helt slut i kroppen. Död. Febrig. Men...
Ringer till Oskar, måste få en knuff åt nån riktning från nån...
Efter att ha pratat med honom ringer jag och sjukanmäler mig. Rätt gjort var det känner jag sen.

Spelar hela dagen.
Sen var det egentligen tänkt att jag skulle med på fest på kvällen. Men istället kommer nu Jenny hem till mig på kvällen och vi svullar chips.
När hon åker hem på natten klarar jag ut FEAR 2. Yey. :o)

Achevement unlocked: Complete Climax. :oD


Klarat av spelet på Normal nu. Får se om jag orkar ta mig igenom Hard nån gång också. Och om jag pallar sitta och försöka ta några fler achievements eller ej... 
Spelet var juh roligt så jag kanske gör det!
Men först ska Oskar få låna spelet och köra igenom det nu. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0