V36 Torsdag

Torsdag 3 September:

Mormor fyller år. Grattis till henne.
Ringde inte. :oS Fast hon ringde juh inte heller när jag fyllde år så... :oS

Vaknar i Nacka. Oskar ska dra till jobbet som vanligt men jag kan sova lite till... ahh.. eller inte!!! Hans grannar börjar borra vid halv åtta!!! HATA!!!

Åker först och jobbar förmiddagen i butiken i stan.

Sen lunch med Jenny på McDonalds.

Och så vidare hemåt och jobba resten av kvällen på mitt vanliga jobb i Södertälje.
Idag är det besök av vår butikskommunkatör. Så bygga om halva butiken då.
Jobbar också första gången med den nya tjejen vi anställt.
Jag är trött och hängig. Känner mig svullen som fan också. Till och med fötterna är det. Helt slut. :oS
Så här ser jag ut om fötterna efter denna arbetsdag:


Needless to say it hurt!!?
Fan, sådär har jag inte fått tidigare när jag jobbat i dem skorna... Uschh... Men det där värkte verkligen sjukt mycket!!! :o(
Men snygga skor... och bekväma är de annars... :oI
Faktiskt! Man känner inte av att det är 11cm klack...



Kvällen består sen av spelande, ovanligt nog... hahah...
Jag och Jenny lirar dubbelmatch igen.
Jag fick en hel del kills men det räckte juh inte i slutändan.  Ja vi förlorade igen! :oS
Men är ändå glad speciellt för dom här rundorna:




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0