V. 34 Tisdag & Onsdag

Tisdag 18 Augusti: 

Var ledig från jobbet.
Åkte på förmiddagen till Jenny i Gubbängen.
Hela dagen gick åt till att färga hår!
Började med att färga de svarta partierna.
Sedan en prommis till ett thaihak och käka lunch.
Sen blondering av resten av håret. Denna eviga projekt med mitt hår...
Spela lite Gears of war 2.
Sen när håret var klart på kvällen åkte jag vidare till Nacka, hem till Oskar.
Matchspelande för hans del. Jag tittade på - och filmade å så.. men blir inga filmer jag orkar lägga upp.


Onsdag 19 Augusti:

Är kvar i Nacka. Ledig fortfarande.
Oskar jobbar hemifrån. Jag städar hos honom - köket.
Insidan av kylskåpet och allt... :o)

Fortsätter efter köket sen med sovrummet - och får för mig att jag ska våttorka alla hyllor, inklusive CD/bok-hyllorna. Det är DAMMIGT på dem! Men jag har inte velat rota för mycket tidigare när jag städat hos honom så har låtit bli hyllor m.m.
Men nu frågade jag om lov först och försäkrade mig om att det var okej och att det inte fanns några hemlisar som jag inte skulle se...
Nej det fanns inga hemlisar kanske.. men nog hittade jag saker jag kanske inte ville se, veta om, tänka på, what ever... Blir sotis och grinig men gör mitt bästa för att dölja det! :oS
Mmm...



Han fick uppdraget att handla och fixa mat medans jag städade.
Blev bjuden på supersmarrig egengjord pizza!
Oskar gör verkligen jättegod mat!
Sann mästerkock. That's good! :o)



Kvällen består sedan av mer spelande från hans sida. Klanmatchdags igen.
Jag filmar och försöker göra mitt jobb i hejaklacken.. är nog dock inte så jättabra cheerleader.. :oS

Som en trevlig påminnelse, bara för att jag ska få gå runt lite mer å va sotis (?), får jag sen över natten en allergisk reaktion pga att jag glömt byta lakan i sovrummet och vi sover i dammiga sängkläder. *suck*
En vecka höll sig utslagen... Så varje gång jag såg mig själv i spegeln fick jag påminnas. Verkligen pricken över i'et där!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0