V. 34 Torsdag

Torsdag 20 Augusti:

Vaknar i Nacka. Gör mig iordning för dagen och kvällen. Först jobb och sedan blir det kick off.


Får dock börja med att åka till jobbet i Södertälje på morgonen.
Det varr turligt nog en fin dag - för bussen i Södertälje kom aldrig sen... Så här trevligt var det iaf när jag stod vid vattnet och väntade på nästa buss då... :o)


Sen jobba då till 16:00 och därefter iväg på "studiebesök" i Stockholm.
Åker upp med C & M.
Vi gick runt i stan och kollade i olika skoaffärer (både såna som tillhör samma koncern och andra butiker) hur det såg ut där, hur personalen var, vad de hade för sortiment osv osv. Alltid roligt. :o)

När vi var klara med butikerna var det dags för fika!
Tyvärr minns jag inte vad cafét vi var på hete, för annars hade jag avrådit från att gå dit!!!
Servicen där tillhörde nog något av det sämsta jag varit med om. :oS



Efter fikat var det då äntligen dags för kick off'en!! :o)

Väl på plats på huvudkontoret, där eventet var, så var det bara gå runt och hälsa på lite folk, mingla smått och plocka på sig snacks.
Sen satte vi oss ner vid bord och fick en genomgång av höst/vinter-trenderna. :o)
Och efter det blev det peptalk av nån "kul" kille... :oS  Han skulle sporra oss att ge ännu mer av oss själva osv osv... Vi fick göra grupparbete i form av musikquiz i blandade grupper med folk man inte kände. Hummn ja...
Men det var väl en helt ok kick off iaf.
Vid 22 drog jag mig sen vidare mot Nacka igen. Ganska trött.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0