Se Jie

Det har varit en riktig skitdag idag!
Bara bajs bajs bajs...
Orka!!! :o(

Inte orkat ta tag i så mycket idag då.
Inte lämna huset. Inte gå ut och handla mat. Alltså inte laga mat heller. Och inte äta heller då. Eller mja, gjorde juh lite popcorn och saft, that's it.
Känner mig rätt orkeslös.
Tvättat iaf idag.
Och vaxat mig.
Och fixat fransk manikyr.
Wohooo... :oS

Nu ikväll/inatt såg jag en film som fått vänta länge, Se Jie.
Asiatisk film, som jag brukar gilla.
Den här var inget speciellt...
Rätt så grafiska sexscener för att vara asiatisk film!

Nu ska jag väl ta och nanna kudde antar jag. Om jag kan. Är trött iaf.
Imorgon Wallmans... och sen Nacka, antar jag... :oS
Ja vi får se imorgon hur det blir med den här dejten...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0