Så jävla synd om mig!

Jobbat idag. Wohooo, not.
Men nu ledig i 8 dagar då - utöver ett extrainhopp på DS på onsdag.

Vaknade och kände mig SJUK imorse. :o/
Svär på att nån smugit sig in hos mig på natten och fimpat i min hals!
Och så hade min underläpp svullnat upp - så jag såg ut som en freak of nature, really lovely. Skämdes som fan på vägen till jobbet kan jag säga! Som tur är la det sig lite på vägen iaf. :oS

Efter att ha kommit hem från jobbet har jag mest bara segat. Inte gjort många knop.
Har iofs suttit och planerat en dejt. Men sen kom jag på att jag juh inte hade tänkt att dejta mig själv - så den jag tänkt att gå på dejt med kanske också ska ha något att säga till om. Tjaa kanske... :oS Så insåg att jag kanske ska kolla där först, hehh... Får avvakta lite då och kolla läget... :oS

Känner mig febrig igen. :o/
Tycker synd om mig själv...
And I miss my bejby...

Pumps från Skopunkten.com
Någon tröst?
Nya skor!
Inte mycket till tröst.
Hade hellre gosat lite just nu. Men bättre än inget va'...
Gos imorgon! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0