Promenixar...

Jobb, jobb, jobb...
TRÖTT!
Varit fullt upp nu.
Vi har fått en Nilson Group kundklubb som startade i måndags och håller nu därmed på och värvar medlemmar till den. En massa extraarbete som verkligen tar tid!
Och självklart tar det också mycket längre tid vid stängning att få ut alla osv osv.
Missade bussen både igår och idag - och då orkar inte jag stå och vänta på nästa buss i en halvtimme utan promenerar hellre hem i 45-50 minuter. Gör juh inte så stor tidsskillnad i slutändan på när jag kommer hem - och så har man dels något att göra, dels får man motion.



TRÖTTA jag gåendes i mörkret på "våldtäktsgångarna!... :oS



Irriterande nog håller de fortfarande på med den ena bron, så jag måste gå över till andra sidan vägen först, sen gå över bron och sen till andra sidan vägen igen. DRYGT!!


Man känner sig rätt duktig iaf när man gått hem.
Orkade dock inte med den planerade joggningsrundan ikväll när jag promenerat hem. Det fick va då.
Faktiskt inte orkat med typ någonting alls! Är helt slut. :oS

Imorgon får vi se om jag har mer ork.
Då är tanken att jag ska ta mig till Sydpoolen igen efter jobbet och simma och basta. :o)

Nu känns det som det börjar bli dags att däcka i säng!

2 arbetsdagar kvar... SEN ledig! SEN shopping!!! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0