Plöjt igenom första säsongen av Rome!

Har jobbat först hela dagen.
Lagom roligt sådär...

Sedan kollat klart på Rome! Eller klart och klart.
Såg andra hälften av första säsongen. :o)
Och jag gillar det!
Var vissa parter jag gillade mer och andra mindre. Och vissa grejer var discusting... eeuuuhhh!!! Och då menar jag inte nå blodspillan...

Imorgon är det jobb igen.
Så bör egentligen sova nu bums...

Uschh, känner att jag håller på att bli sjuk! WTF.
Ont i halsen som fan - eller så har nån bara använt min hals som askfat!?  Känner mig lite febrig också. Seriöst!! :o(
Nej nej nej - jag vägrar fan... :o(

Ahhja i säng nu... en dags arbete kvar, sedan LEDIG! :oD
Gonatt!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0