Mer ledigt...

Är hemma från jobbet idag också.
Men imorgon skall jag jobba igen. Två dagars jobb blir det. Korta dagar också. Känns lagom.
Sen är jag ledig i 7 dagar! Wohooo... :oP
Men nästa helg v. 38, 18-20:e September (då jag är schemalagd) skulle jag hemskt gärna vilja ha ledigt!!! :oS Undrar just om jag kan få några semesterdagar då!!? Får kolla iaf. Vill gärna va med sweetien då faktiskt.
18:e September = <3
;oP

Nu är det dags att äta lite godsaker jag köpte igår! ;oP
Jordgubbar, apelsin och ekologisk banan minsann. Kanske inte allt på en gång men iaf. :o)


Sen blir det väl antagligen xbox hela kvällen - bara en vild gissning sådär... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0