Uggs!

Måndag 7 Augusti:

Kom knappt upp ur sängen på hela dagen!
Till slut kände jag dock att jag var tvungen att få energi. Mat!
Inget hemma dock, så affären var vad som gällde! Åhh orka! Men måste man så måste man juh...
Slapparkläder på.

Och åter Uggs.
Mmm har gått runt i mina uggs hela helgen och så även nu på måndagen. De är juh så bekväma. Och snygga förståss.
Joo det har kommit in såna igen.
Likadana som förra årets. Yey. :o)
Glömm inte att man självklart MÅSTE ha både svarta och beige!
Men det är lugna puckar när de är så billiga! Glömm inte heller Köp 3 betala för 2 juh! ;oP

Passade på att smita in på H&M också för att kolla efter ett par nya mysbyxor. Men köpte inget. Inte på top direkt.

Så enda shoppingen blev på Konsum då!
Eller nej faktiskt inte. Jag körde tantstilen på vägen hem och stannde till vid frukt- och grönsaksstånden vid torget! Köpte gurka och jordgubbar! :o)

Sen hem och spela resten av dagen och kvällen! Heheh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0