Lasagnette

Jaoo igår efter jobbet åkte jag till Nacka då.
Kom dit vid sex. Hade som tur är iaf handlat mat på rasten.
Lagade sen middag, samt städade, diskade osv, medans pensionärs-Oskar sov middag. hahah...
Jävla lyx med upp-passning.
Jag gjorde iaf lasagnette med smarrig ostsås i och allt.. :oP Och sallad till så klart.


Fullt ätbart, faktiskt rätt gott till och med tyckte jag nog. :o)
Och så den supergoda rosa cidern till. Mmm...

Glömmer dock alltid att jag kan ta med mig matlåda från honom också, eftersom jag alltid lagar för mycket mat. Men tjaa, får hoppas att han äter upp det iaf!! Annars äre juh slöseri med min smarriga mat! :o/

Till kvällens snacks sen fick det bli att poppa popcorn och dricka saft. ;oP
Så titta på några serier och när Oskar spela Rainbow Six Vegas (ettan!) med de andra tomtarna...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0