Köpt årskort!

Jobbat hela dagen...
Var och shoppade lite på lunchen i grannaffärerna.
Stressig dag igen!
Efter jobbet SPRINGA till bussen. Åka till Sydpoolen.


Köpte årskort där så jag kan gå och simma när jag vill. :o)
Sen simmade jag då i 45 min.
Basta. Gick hemåt, plocka med middag hem från stan. Kebaben var stängd!!!!? Fan fredagkväll... wierd! Så fick bli Subway till middag med (åt lunch också därifrån idag, varierat!!)
Väl hemma, käka. Sen vaxat lite.
Nu sovdags!!!
ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!

Imorgon jobb igen då. BLÄ.
Orkar juh inte.... :o/
Efter jobbet iaf iväg till Nacka. Ska bli skönt att få mysa lite. Och sova... hahah.. :o)

Note to myself: BÖRJA ÄTA MEDICINERNA IGEN! (Vitaminer & näringstillskott som jag fick utskrivet pga brist av dem). Fan nästan 2 månader utan dem nu, inte ok pucko!! Börjar märkas också!! Inte kul att va svimmfärdig på jobbet nej... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0