Kassler i paprika- och chilisås

I måndags var jag inte speciellt hungrig när jag åkte till Oskar.
Hade juh ätit thaibuffé just innan...
Men hade lovat att laga middag, så självklart var jag huslig och fixade fram middag!
Fixade fram = Ställde mig och hacka å dona.. chop chop...
Det blev pyttipanna med Red Hot Chorizo i. Lite extrastyrka i smaken denna gång. :o)
Ingen bild blev det.

I tisdags efter jobbet (tog ett till extrapass i stan) lagade jag åter middag hos Oskar.
Denna gång blev det Kassler, paprika och rödlök i paprika- och chilisås - serverat med penne. Smarrigt. I love pasta! :o)


Av mig får man iaf utmärkt service!
Bättre än alla restauranger i Stockholm sammanlagt! ;o)
Jag kommer hem till dig och handlar mat på vägen. Du får komma med önskemål om vad du vill ha.
Sen lagar jag maten - medan du kan få sitta och spela tv-spel eller vad du vill. Jag stänger dörren till köket så jag inte stör.
Medans jag fixar med maten städar jag om det är stökigt. Diskar upp gammal disk m.m. som lämnats.
När maten är klar har jag antagligen hunnit diska saker jag använt, duka och tagit fram alla tillbehör.
Då kanske jag är snäll och serverar mat och dryck till dig i soffan, så du inte ens behöver lyfta på rumpan.
Efter maten kanske jag vill mysa lite - men sen tar jag hand om disken och fixar en matlåda till dig, så har du nåt att äta nästa dag också.
Smaken på maten kan jag juh inte själv uttala mig om.. :oS Men tycker nog att servicen är rätt fantastisk - om jag själv får säga det! Fast det kanske inte är jag själv som ska avgöra där heller.. :oS

Ja just det, denna service gällde visst bara en person... ;o)
Oh Mira Restaurang & Catering är stängt för andra gäster! hehh...

Jag chockerar mig själv faktiskt...
Vad i honom är det som plockar fram den här sidan hos mig?
Jag är inte nån jävla desperate housewife!?
Men honom vill jag passa upp på minsann...!!? WTF!? Why... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0