Jag på Wallmans!

Bättre bild än så här har jag inte på hur jag såg ut i lördags.
Och här är jag lite på kalaset...
Hade inte tid att fota min outfit och glömde bort det sen. :oS
En somrig äxelbandslös klänning hade jag på mig iaf. Och guld/brons-färgade sandaletter.
Inte ens sminket syns så bra här. Hade juh lite sparkles runt ögonen!! Glitter och stjärnor. Jaja...


Kände mig relativt snygg när jag gick hemifrån...
..vilket förstördes så fort jag kom ut och skulle gå till bussen.
Detta pga att jag och Jenny nyligen diskuterat det här med att killar raggar på en ute när man ser som hemskast ut. Vi resonerade som så att de kanske tänker "fan henne har jag väl en chans hos ändå - hon måste juh tacksamt ta emot vad som helst!"...
Ja.. och då undrar man juh hur det ligger till när de ropar efter en... Är det för att de faktiskt tycker man såg bra ut eller just av det där resonemanget... :oS
(Förmodligen var det det senaste alternativet...)
Jaja, fick hur som helst höra tex följande så fort jag klivit ut från huset:
"HUR KAN MAN VARA SÅ DÄR SNYGG!!?", "Seriöst, du är så jävla vacker!"
Ja man blir glad - fast konfunderad... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0