Godaste tortellinigratängen ever!!

I måndags var jag då kvar hos Oskar.
Han åkte iväg och jobbade så klart - och jag satt hemma hos honom och spelade! hahah så klart! ;oP
Satt och lirade Trials HD och NHL 10. ;oD
Diskade och plockade undan lite också - men i princip hela dagen spelade jag bara.
Sen när han kom hem gick jag iväg och handlade mat. Och så blev det till att laga middag.

Gjorde tortellinigratäng, sallad, brysselkål och sockerärtor.
Och fy fan vad gott det blev!!!!
Det var den godaste tortellinigratängen ever!!! :oD





Åhh blir sugen av bilderna.. blir sugen på det bara av tanken på hur gott det var!
Me loved it!! ;oP

Jaja.. kvällen spenderades sen i soffan. Glodde på spel, serier och film. En kass film!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0