Feet first!

Imorse åkte jag från Nacka och jobbade inne i stan (Stockholm). Fast ett nytt ställe blev det igen. Idag jobbade jag på Feet First. :o)


Jenny kom in och åt lunch med mig. Blev MAX idag. Tacoburgare = mums!
Så lurade jag på henne att köpa skor också... ;o)

Det gick bra att jobba på Feet First idag, det var kul. :o)

Imorgon tillbaka till vanliga jobbet igen.
Kommer att jobba alla dagar denna vecka. Inget ledigt... förrän nästa måndag då (och då en dag bara).
Jag tänker: Money, I want some money... need some money...
Men måste nog åka till Nacka å få lite gos nån kväll iaf så jag överlever detta. Annars blir jag bara så grinig...
Å så måste jag juh se till att planera in lite träning här å där med...


Ähh trött och seg som fan...
Enda jag fått gjort ikväll, sedan jag kommit hem, är väl egentligen att jag betalat räkningar! Och det är ungefär: USCHH, TWII, BLÄÄ, HATA! Låt mig behålla mina surt förvärvade pengar!!! hahah...

Kanske dags för sängen snart... den ensamma stora kalla...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0