Får se, får se...

Då har man jobbat ikväll.
Och så varit duktig och handlat efter jobbet med.
Och så fastna man i broöppning på hemvägen.
De håller på på ena (min) sida av bron så det går ej att gå på den sidan nu. Vilket SUGER. Måste jag gå under bron och så gå på andra sidan. sugigt, sugigt, sugigt. Undrar hur många jävla månader de ska hålla på denna gång! :o/


Ja handlat. Men inte varit tillräckligt duktig för att äta nån middag.
Men det har inte känts så nödvändigt med tanke på att det blev pizza till lunch vid 2-tiden...
...Fast nu känner jag mig plötsligt både hungrig och mätt och illamående på en och samma gång. Svårt att liksom avgöra riktigt vad man är!? :oS
Ska nog ta mig nån macka nu...

...sen kanske spela. Får se.
Annars är jag nog lite sugen på att fortsätta läsa min bok också. Så får se. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0