Eminem - Beautiful

Lately I've been hard to reach
I've been too long on my own
Everyone has a private world
Where they can be alone
Are you calling me, are you trying to get through
Are you reaching out for me, and I'm reaching out for you...



Bra låt! :o)

Jag har hamnat i en sån där osocial period igen.
Pallar inte vara social med folk. Pallar inte umgås, pallar inte prata, pallar inte logga in på msn, pallar inte skriva...
Endast några få av de som känner mig jävligt väl har jag kunnat ha kvar en regelbunden kontakt med.
Jag försöker dra mig ur denna osociala hål - men det är inte så lätt. Men jag försöker! :o) Enough is enough. Jag vet juh inte ens riktigt varför det blir så här ibland. I'm just not really a people person! :oS Jag vet juh att jag är dum och jobbig bara som drar mig undan från folk. Förlåt mig. Ge inte upp på mig. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0