Sydpoolen!

Tisdag. Fortfarande i Nacka. Dock dags för hemgång.
När Oskar åker till jobbet på morgonen går jag också upp - och sätter mig vid xboxen! ;oP
Satt och lira lite NHL 10 och lite mer Trials.
Städa upp lite, diska och så... 

Man kan juh undra lite. Jag städar och håller det fint hos honom annars när jag är där. Men mina egna grejer, kläder m.m. ligger i en slaffsig hög på golvet! Hahah... Men det blir så när man lever i sina väskor/påsar. Man river ut grejer och då blire sådär... hehh...


Och sen dags att göra sig iordning. Eller iordning vette jag fan. Göra sig iordning = för avancerat för en slöfock som mig. ;o) Dra på sig kläder iaf!


Och så dra iväg till stan och möta Jenny för en sen lunch!
Asiatiskt igen!!! Hehheh..
Testa ett nytt ställe igen då.
Kommer tyvärr inte ihåg den här gången heller vad stället hette. :oS
Men det här var helt okej.
Såg inte lika fancy ut som det förra - mer lunchhak över den här. Men man kände iaf inte att man störde personalen. Inte så det var BRA service här heller - men det funkade. Man betalade vid baren och så skötte man resten själv. Med andra ord ite mycket service att förvänta heller. :o)
Maten var god. Lite besviken över att några saker fattades - så som friterad kyckling och kycklingspett med jordnötssås. Men jaja... istället fanns det kycklingvingar, bland annat.
Kan tänka mig att äta där igen.


Efter maten följde jag med Jenny till jobbet och fick ett spel som jag lånar.
Sen hemåt!!!

Hemma i Södertälje sen var det snabbt ombyte innan bestämt träningsdags!
Och jag hade blivit sugen på att simma - eftersom alla pratat om simning. Så lyckades få med mig Daniel på simning i Sydpoolen istället för joggning. :o)


Tjiii fick jag att jag inte visste att Daniel varit siminstruktör! Fan också!
Såklart hajjade han till direkt på att jag simmar så jävla dålligt och bara fel. Så jag åkte på simlektioner då - så jag skulle lära mig simma korrekt. Hahah...
Sen så lattjade i som småbarn också en stund på äventyrsbadet - för han hade tydligen MISSAT helt hela den avdelningen tidigare han varit där!! HAHAH... :oP Så vi badade i vågorna och åkte vattenruschkana som de småbarn vi tydligen är. Var lite vuxna också och badade varm bubbelpool med alla andra äckliga människor där... oj så kanske man inte får säga men jaja... 
Och bastu blev det efteråt såklart! Ja inte tillsammans. Ehh.. Fan vad jag gillar att basta! (och simma) Jag är juh trots allt finne! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0