Det är den dagen nu!

Okej varning nu. Nu skall jag visa en riktigt tjejig sida av mig.
Och kanske ge en inblick i min twisted hjärna.
Och jag vill egentligen hålla känslor för mig själv, vill inte visa mig svag, hehh... Men jag tycker faktiskt jättemycket om honom!

Det är idag exakt ett år sedan jag var på första dejten med Oskar!
Innan det hade vi spelat med varandra via XBL hela sommaren, tjaa sedan våren!? Men vi pratade aldrig direkt med varann vi två, utan med våra gemensamma spelvänner. Sedan i början av September slog Simon/Lubbo ihop våra chatfönster på MSN och drog själv strax därefter, lämnade oss att prata med varann. Vet inte riktigt vad som hände där men vi började juh prata med varann då och sen satt vi på MSN i flera timmar om dagen och snacka i 1½-2 veckor - tills vi bestämde att träffas. ;o)
Jag minns hur nervös jag var!!! Höll på att få nervöst sammanbrott nästan när jag stod och väntade på honom vid Gullmarsplan dit syrran skjutsat mig efter jobbet.
Hur ser han ut på riktigt!!? Bara sett EN bild. Hur skulle han va!? Hur skulle man känna!? Vad skulle han tycka om mig!? HJÄLP!!
När han kom gående sen kom en första lättnad iaf. Han var så snygg!! :oP Sen kommer jag inte ihåg så detaljerat, för jag var så nervös! Jag vågade knappt titta på honom på hela kvällen! Eller faktiskt knappt på flera veckor!!! Hahah... Men jag minns att det kändes samtidigt som det var nervöst som fan även avslappnat (om det är rätt ord). Det kändes som att "komma hem", bara så rätt. ;oP
Han hämtade mig vid Gullmarsplan. Sen åkte vi mot Nacka, plockade med mat från ett thaiställe och åkte hem till honom.
Den första "dejten" på torsdagen blev en lång en! Sov kvar 2 nätter och åkte hem först på lördagen. :o)
Ingen aning vad han tyckte om mig egentligen!!?
Var orolig där att han inte skulle vilja träffa mig igen... man kan juh aldrig veta.. :oS
Men dagen efter sen, på söndag, blev jag glad minsann! Då ändrade han juh på XBL till detta: ;o)


Det där borde han hålla i minnet förresten. 'Cause it's true! I AM a goddess!! ;o)
Nästa träff blev på onsdagen!
Och då tog jag med mig Rock Band-gitarrerna och spel. Vi satt och nötte det ett tag, stannade 2 nätter igen...
Jag minns att en av de första låtarna vi spelade var Creep. För det var en stor favorit för mig just då. Den låten var rätt svår att spela för mig. För det kändes bara så mmm vet inte vad.. bara <3... Sitta bredvid honom, hos honom och plinka till just den låten som är så fin.


Menar:
...I don't care if it hurts,
I wanna have control...

Mmhhmm... Control = Gamla gamertagen...
Ja den låten påminner mig om honom verkligen.
Den har jag även som ringsignal när han ringer! Och nej det har inget att göra med att han skulle vara en creep, tvärtom. Han är special, jag är en wierdo. ;o)
Blev då väckt imorse också av ett larm med denna låt. Idag ett år sedan jag och Oskar träffades! Vaknade med ett leende eftersom det var den låten som jag vaknade av... :o)
Ett år. Det har varit svårt och besvärligt vissa gånger. Men jag tycker fortfarande om honom lika mycket! Nej så klart inte, klart jag tycker mer om honom nu. Men nu får det vara nog med det här dravlet. Tycker som sagt inte om att blotta mig på detta sätt och visa hur mycket jag tycker om honom. Det är ett svaghetstecken för mig. Han behöver inte veta detta.... Klart jag vill att han ska veta att jag tycker om honom, egentligen, men känner mig bara så svag då... :oS
Men ja... jag är svag... jag är kär.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0